Sunday, November 18, 2007

18/11 焦點所在

四叔啊四叔..點解你早唔講,遲唔講, 係都要今日先黎講呢? 我仲未入夠put啊!! 我相信連四叔都出聲既話, 師奶啊,叔伯啊都應該知道發生緊咩事, 就係調整又黎啦. 今個星期, 唔使我講都知係一定跌..差在係跌幾多.

大家要睇既位只有一個, 就係上次調整既最低位, 大約係26,9xx附近啦, 我唔係好記得. 點解呢個位咁重要? 因為上次就係有唔少人以為果個位就係底, 一窩蜂咁衝去掃貨. 係就開心左一兩日, 但係好快又坐晒艇, 所以要睇下27,000呢個位既支持有幾大? 不過我個人就唔多睇好, 阿爺連857, 386 都拎出黎祭旗, 個市試下唔跌? 下星期又放多d新聞出黎lor, 阿爺大把招數, 唔怕你個市唔跌.

如果,萬一恆指真係跌穿27,000, 咁點好? 我既偶像林sir, 林森池先生就講過 , 27,000可以分批買入. 冇人可以估到個底係邊, 除非你係基金大戶. 你可以做既就係見平就買少少, 再跌就買多d, 咁樣就可以分散你既風險. 個市最多會跌幾多? 我估就係 24,000, 不過呢個可能性真係唔高, 結論係在於頭肩頂一旦完成, 根據以前經驗恆指都會有排跌. 所以大家要有心理準備, 可能整個11月都係跌勢.

咁大市會跌既話, 抽新股又好唔好呢? "阿里巴巴"上市暴升3倍,平均一手賺1萬3. 此消息一出, 又引左無數師奶, 學生走去抽新股, 以圖一時之利. 其實我個人就唔係好建議人去抽新股, 因為你唔知道佢以往既表現係點. 當然你話短炒既冇問題, 最好就即日放啦. 近期好多新股上市後不久便直線下跌, 最好例子便是復星(0656.HK) 同埋 大昌行 (1828.HK) . 復星已經由高位回落, 開始迫近招股價. 而大昌行更為不堪, 跌穿了招股價不止, 還繼續不斷尋底, 可見新股並不是穩賺的.

而且我也很好奇, 到底有多少人抽新股時會先一下招股書內裡的內容呢? 一份招股書動輒有數百頁, 載有公司資料, 前景, 營運策略, 雖然好像有點多, 但卻可以提昇你對該行業的敏感度. 現在花你數小時, 幫你對一個行業的認識打下基礎, 日後你再看到該行業的新聞時, 便可以在固有的基礎上一直增加自己的知識, 對你分析該行業的前景時尤其有用. 例如, 一些國策 如十一。五, 十七大等, 這些國家的發展路向會如何影響一個行業均會在招股書上刊登. 所以大家下次抽新股時, 不妨看一看招股書, 隨時令你掌握一些別人察覺不到的資料, 就是平常吹吹水, 也可有所作為.

本來稔住打一篇關於期指既文, 但係chatroom有人講起97金融風暴既戰況, 咁我又聽下, 發現原來唔係想像中咁簡單, 政府同大鱷兩邊都做左唔少野, 遲下我搵多d料先再打出黎啦.

No comments:

 
_uacct = "UA-3101423-1"; urchinTracker();